نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
12442
-
الف
+

با بازیگر نقش «سارا» در سریال «زیر آسمان شهر» بیشتر آشنا شوید + بیوگرافی ، ویدئو و تصاویر

«معصومه کریمی» بازیگر سریال «زیر آسمان شهر» را بیشتر بشناسید.

به گزارش آی فیلم 2 ، «معصومه کریمی» بازیگر کهنه کار تلویزیون و تیاتر ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 هم اکنون شاهد نقش آفرینی وی در سریال «زیر آسمان شهر» هستند، در سال 1353 خورشیدی در «تهران» به دنیا آمده است.

«معصومه کریمی» در سریال «زیر آسمان شهر» که سال 1380 از صدا و سیمای ایران نشر شد، نقش «سارا» همسر بهروز پیرپکاجکی را بازی کرد و در کنار «مهران غفوریان»، «حمید لولایی»، «نصرالله رادش» و «یوسف تیموری» یکی از سریال های ماندگار تلویزیون را به نام خودشان ثبت کردند.

بانو کریمی فعالیت های هنری خود را از تیاتر شروع کرد اما اولین حضور وی به عنوان بازیگر در سینما با فلم «جاده عشق» محصول سال 1372 به کارگردانی «رجب محمدین» آغاز شد.

معصومه کریمی در سال 1372 با بازی در سریال «پرواز 57» ساخته «مهران مدیری» اولین کار تلویزیونی خود را تجربه کرد.

او درست یک سال بعد از بازی در «پرواز 57» بار دیگر در سریال «ساعت خوش» به کارگردانی مدیری در کنار مرحوم «پوپک گلدره» و دیگر بازیگران کمیدی آن سال ها درخشید و به شهرت رسید.

بانو کریمی سال 1385 در سریال «دوباره زندگی» به کارگردانی «نادر مقدس» در کنار  «ثریا قاسمی»، «فاطمه هاشمی» و «یوسف صیادی» به ایفای نقش پرداخت.

«نغمه های باران»، «خاتون»، «دوباره زندگی»، «پلیس خانواده»، «دور دست ها» و.. از دیگر سریال هایی است که بانو کریمی در آن ها به ایفای نقش پرداخته است اما اغلب مردم بعد از گذشت چندین سال از نشر سریال «زیر آسمان شهر» هنوز معصومه کریمی را با نام «سارا» به یاد می آورند و  بازی در این سریال نقطه عطفی در کارنامه هنری معصومه کریمی است.

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر